Fotoshoot jaaroverzicht 2020

Elke maand maak ik, sinds 2015, een overzicht in woord en beeld. Zo krijg je in één oogopslag een idee van mijn werk als fotograaf. Hierbij mijn portfolio van 2020.

December 2020
ongedwongen fotos portfolio corona fotograaf

Voordat de lockdown begon in december kon ik gelukkig nog lekker veel fotograferen en mensen blij maken met mooie foto’s en herinneringen.

Jacqueline kwam samen met haar twee kleine hondjes naar de studio. De dieren zijn zo belangrijk voor haar, dus wilde ze graag een mooie foto voor aan de muur. Het was even een uitdaging met die twee, want ze renden door de hele studio. Maar het is gelukt!

Een andere uitdaging was de fotoshoot met VIER (!) honden. Een bordercollie, een labrador pup, een herdershond én een chihuahua. Je kunt je voorstellen dat het gezellig was in de fotostudio!
Rick heb ik al eerder gefotografeerd tijdens een familiefotoshoot en nu stond hij samen met zijn vriendin voor de camera. We maakten een mooie, afwisselende fotoserie in de natuur. De zon kwam door en ondanks dat het december was leek het wel het begin van de herfst!

Voor Paul zijn bedrijf maakte ik in 2016 een professionele, zakelijke fotoserie. Die foto’s waren nu wel aan een vernieuwing toe. Kwaaijongens heeft de website een frisse look gegeven en de foto’s komen er prachtig op uit. Tot over een paar jaar Paul!

Lisa fotografeerde ik tijdens een familieshoot, ik maakte een zwangerschapsfotoshoot toen ze in verwachting was van haar eerste kindje en ook de newbornshoot mocht ik maken. Nu was ze er weer, voor de zwangerschapsshoot van de tweede. Zo leuk!

Evenals Yvette. Ook van haar mocht ik de familie-, zwanger- en newbornfotoshoot maken. Nu kwam ze met haar eigen gezin voor de camera in de studio. Wat een eer dat mensen steeds terug blijven komen.

Thomas kwam met zijn vriendin en hun kindje van 5 maanden oud. Vaak fotografeer ik kindjes van pas een paar dagen oud bij een newbornfotoshoot. Heel bijzonder, maar als kindjes weer iets ouder zijn is het ook de moeite waard om een fotoshoot te doen. De kleine maakte echt contact met de ouders en hij lachte er op los.

En toen kwam de lockdown. De hele wereld staat op pauze en tóch gaat de liefde gewoon door. Dat is zo mooi. Ik mocht de bruiloft van Jasper en Jessica fotograferen in Zaltbommel en de bruiloft van Aura en Wesley in Zeeland.

Helga wilde haar zoon verrassen op haar verjaardag. Helaas viel er door de lockdown heel veel af. Op het laatste moment dacht ze aan een fotoshoot van haar zoon samen met de hond. Ik had toevallig nog een plekje, dus ze konden meteen terecht. We hebben een mooie herinnering gemaakt.

En toen zat december en daarbij 2020 er alweer op! Het was een heftig jaar waar mijn gezondheid niet helemaal mee werkte en natuurlijk hebben we ook allemaal last gehad van de corona crisis. Met frisse moed en positieve energie gaan we het nieuwe jaar in. Ik wil jullie bedanken voor alle boekingen en lieve berichtjes die ik blijf ontvangen. Tot in het nieuwe jaar!

fotograaf corona met fotostudio brabant

November 2020
fotograaf brabant sharon november

Anouk en haar familie boekten 3 fotoshoots bij mij op één dag. Hoe leuk is dat? Ik maakte verschillende cadeaubonnen, zodat we op een later moment de fotoshoots konden inplannen. Een dierenfotoshoot, een loveshoot en een vriendinnenfotoshoot. Het voelt als een compliment dat een gezin op basis van mijn website de keuze maakt om meteen 3 shoots te reserveren.

Nog een bijzonder verhaal deze maand: Isabelle kwam samen met haar vriendin Danielle uit Amsterdam (!) voor een vriendinnenfotoshoot bij mij. Zo tof als je kijkt dat ze bewust voor mij kiezen en veel fotografen voorbij rijden.

Ook het verhaal achter de fotoshoot van Erwin is speciaal. Hij neemt deel met het programma Uitstel van executie op RTL4. Hiervoor kwam hij bij Kwaaijongens uit voor een mooie website en bij mij voor passende foto’s. Hij is ex-gebruiker en is nu helemaal clean. Erwin gebruikt nu zijn kennis, ervaring en verhaal om andere gebruikers te helpen afkicken. Daar heb ik veel respect voor.

En ook had ik weer een tweeling van nog geen paar dagen oud in de studio. De jongens deden het allebei zo goed en leken het allemaal wel prima te vinden in de warme deken.

Voor een advocaat in Den Bosch maakte ik zakelijke foto’s die gebruikt kunnen worden op de diverse social media kanalen en de website. We werkten met verschillende achtergronden en lichtinval. Zo ontstaat er een diverse fotoserie. Het belangrijkste aan de portretfoto’s vind ik dat je erop staat als jezelf. Soms voelt het ongemakkelijk om zo alleen voor de camera te staan, maar ik help je daar doorheen.

En het is natuurlijk bijna KERST! Vanuit een bedrijf kreeg ik de vraag om een mooie groepsfoto te maken voor de kerstkaart. Maar een groepsfoto op 1,5 meter oogt natuurlijk niet zo gezellig en daarbij, hoe groot is de kans dat één van de werknemers op de dag van de fotoshoot in quarantaine zit of klachten heeft? Ik stelde daarom voor om alle werknemers apart te fotograferen en door Anke tot een leuk geheel te laten maken. Dat was een goede keuze want op de dag van de foto’s waren er inderdaad afmeldingen. Geen probleem, nu kun je namelijk niet zien dat er foto’s op een ander moment zijn gemaakt. Ook hebben we nu een originele kerstkaart die toch het groepsgevoel naar voren laat komen.

Doordat ik elke maand een overzicht maak van de shoots uit die maand kan ik erbij stil staan hoeveel je eigenlijk mee maakt in zo’n korte tijd. Dankjewel allemaal dat jullie voor mij blijven kiezen.

fotograaf studio sharon november

Oktober 2020
portfolio fotograaf oktober 2020

Newbornfotoshoots blijven bijzonder. De kindjes zijn vaak nog geen 10 dagen oud. Zo klein en toch al zo’n eigen karaktertje. Als één kindje al zo mooi is om vast te leggen, is dat bij twee helemaal bijzonder! Deze dame en heer deden het fantastisch. Ze waren klaar wakker en vonden alles prima.

Janneke is haar eigen yoga-praktijk gestart en ik mocht haar helpen met de fotografie voor haar website. Ze wilde graag foto’s in de buitenlucht, dus we fotografeerden in een mooi natuurpark. De herfstkleuren waren prachtig! Evenals bij de fotoshoot van Charlotte en haar familie. Ze droegen warme tinten, waardoor de herfstsfeer helemaal voelbaar was.

In oktober had ik ook bezoek van Koos en Dries in de fotostudio. Twee prachtige honden. Ik fotografeerde ze op een zwarte achtergrond en ze gingen er helemaal voor zitten. Ik smelt weer nu ik naar de foto’s kijk!

Anouk wilde graag haar vriendin verrassen met een vriendinnenfotoshoot. We maakten foto’s in een bosrijke omgeving, maar ook op een stoere plek, zoals de robuuste stenenmuur. Zo wordt de fotoserie heel divers.

Vanwege corona kunnen veel shoots helaas niet plaatsvinden. Productfotografie kan daarentegen gewoon. Voor een webshop fotografeerde ik onder andere lampen.

Tot slot ben ik een middag met Peter op pad gegaan om zijn werkzaamheden van zijn bedrijf in beeld te brengen. Vanuit een hoogwerker fotografeerde ik hoe zijn team bezig was op het dak. Maar ook fotografeerde ik vanuit een dakkapel, op een ladder en vanuit een auto. Alles hebben we gehad. Maar het resultaat mag er zijn. Ons team van Kwaaijongens heeft de website gemaakt, de foto’s een mooie plek gegeven, passende teksten geschreven en zo valt alles samen. Een mooie samenwerking!

fotograaf in brabant

September 2020
Collage studiofotograaf sharon willems

In september mocht ik de bruiloft van Jeffrey en Kim fotograferen. Het regende hard, maar we hadden gelukkig een prachtige binnenlocatie geregeld. En wat een geluk, na de intieme ceremonie begon de zon te schijnen en konden we alsnog buiten foto’s maken. Het was een prachtige dag.

Esmee heeft een half jaar stage bij mij mogen lopen en vandaag kwam ze terug voor een LinkedIn-fotoshoot.

Ook voor Sander mocht ik een LinkedIn fotoshoot verzorgen.

Het is pas september maar de kerstkaarten moeten vast online komen te staan. De hele studio lag bezaaid met kerstkaarten!

Voor een magazine mocht ik een groepsfoto maken. Vanwege corona is dit een extra uitdaging, met de 1,5 meter in acht genomen. Door met krukken en een lange tafel te werken kon dit zonder dat het onnatuurlijk oogt.

De producten van Dogahaves heb ik al eerder voor mijn camera gehad. Deze keer was het assortiment uitgebreid met mooie halsbanden voor honden in verschillende kleuren. Het belangrijkste aan deze foto’s is dat de halsbanden identiek gefotografeerd worden. Het was even een uitdaging, maar het is gelukt!

Tot slot was het gelukkig nog mooi weer voor buitenfotoshoots. Zeker als het zonnetje door kwam oogde het prachtig!

Portfolio collage september fotograaf sharonwillems

Ook voor Sander mocht ik een LinkedIn fotoshoot verzorgen.

Augustus 2020
portfolio studiofotograaf zeeland sharonwillems

En dat was augustus alweer. Corona heeft ook invloed op mijn bedrijf helaas, maar we blijven positief en kijken naar wat wél kan. Gelukkig kan ik voldoende afstand houden tijdens de fotoshoots. Hierbij een greep uit de shoots van deze maand:

Roel heb ik al vaker voor mijn lens gehad, maar deze keer mocht ik hem fotograferen samen met zijn vrouw en de hondjes Pluis en Flinn. Het was mooi om te zien hoeveel plezier de dieren hadden buiten. Na een tijdje vond Pluis het genoeg en ging er lekker bij liggen. Roel keek me even twijfelend aan toen ik vroeg of hij er op zijn buik naast wilde liggen, maar hij deed het toch. En kijk nou wat een plaatje.

De liefde tussen Wenche en haar hond fotografeerde ik in de studio. Prachtig die connectie tussen mens en dier.

Wat ook een bijzonder verhaal heeft is de newbornshoot van Luc. De twee broers van Luc zijn ook pasgeleden vader geworden en daarbij mocht ik ook de newbornshoots verzorgen. Tof om zo de hele familie voorbij te zien komen! De kleine deed het super en we konden zowel foto’s wakker als slapend maken.

Marjan kwam naar de studio voor een LinkedIn-fotoshoot. Eerder mocht ik foto’s voor haar bedrijf maken en haar trouwreportage. (Die foto’s zijn trouwens de moeite waard om even te bekijken. Wat straalden ze!!) Leuk als ik mensen zo door de jaren heen mag blijven fotograferen.

In augustus hebben we mooie dagen gehad en konden we dus lekker naar buiten voor de familiefotoshoots. De kinderen klimden in de bomen en speelden volop. Die spontane momenten blijf ik het leukste vinden.

collage maandoverzicht fotografie augustus

Juli 2020
Juli 2020 liggend

Normaal gesproken begin ik het maandoverzicht altijd met vrolijke momenten, nu met intens verdriet. Ik verzorgde afscheidsfotografie bij een begrafenis. Dan besef je weer wat écht belangrijk is in het leven. Vaak huurt een familie mij in om op de achtergrond de dienst vast te leggen, omdat het in een roes voorbij gaat. Zo hebben ze een waardevolle herinnering.

Nog geen 24 uur later fotografeerde ik een bruiloft. Gisteren waren er nog tranen van verdriet omdat iemand zijn maatje van het leven verloor, vandaag tranen van geluk omdat ze een maatje voor het leven in elkaar gevonden hadden. Hoe dubbel is dat?
Wat een bijzonder weekend met mooie, maar ook emotionele momenten.

De bruiloft van Joost en Marleen vond plaats in de kasteeltuin, tussen de boomgaard. De dag begon met klaarmaken: eerst de make up en het haar. En toen was het tijd om in de jurk te stappen! Pas toen Marleen al haar knoopjes dicht had en ze in de spiegel naar haarzelf keek kwamen de tranen van geluk. En wat zag ze er prachtig uit!

Van de bruiloft gaan we de zakelijke fotografie. Voor ons team van Kwaaijongens heb ik iedereen als zichzelf gefotografeerd, in zwart-wit op een vrijstaande achtergrond. Doordat de foto’s op dezelfde manier zijn gemaakt, ontstaat er een duidelijke stijl. Toch kan iedereen staan hoe hij of zij wilt. Die foto’s sprak Van Boekel erg aan. Zij wilden graag op deze manier foto’s van het directieteam. Leuk!

Monique had al een zoontje en er was nog eentje onderweg, en waarom ze dan geen familie- en loveshoot tegelijk? De kleine was vrolijk en rende, sprong en danste door de studio. Daar hebben wij natuurlijk mooi op ingespeeld! Daarnaast werd Moniek zelf ook in de schijnwerpers gezet. Ik heb met licht veel variatie gecreëerd en een silhouetten gemaakt van Moniek en haar zwangere buik. Wat een fijne en ontspannen sfeer hing er tijdens de fotoshoot.

Ook Rick wilde graag een mix van fotografievormen. Het werd een combi van een familie-, dieren- en zakelijke fotoshoot. Wel grappig, Rick had ik aantal maanden terug ontmoet op een zakelijk event waar ik fotografeerde en hij enthousiast werd van mijn aanpak. Bijzonder hoe vanuit de ene fotoshoot de andere weer ontstaat.

Juli 2020 staand

Wat een bijzonder weekend met mooie, maar ook emotionele momenten.

Juni 2020
portfolio studiofotograaf sharon willems

De rust die werd gecreëerd vanwege corona, kwam voor mijn eigen gezondheid goed uit. Helaas ben ik er nog niet en kan ik nog niet alles wat ik zou willen, maar ik ben dankbaar dat ik weer vaker met mijn camera in de weer kan zijn.

Ongeveer 8 jaar geleden fotografeerde ik Vicky samen met haar vader. Dat was een bijzondere fotoshoot, de connectie tussen vader en dochter was erg mooi om vast te leggen. En nu, na al die jaren had ik ze weer samen voor mijn camera! Ditmaal maakten we ook foto’s in de fotostudio, en oh al zeg ik het zelf, het is een prachtige serie geworden!

Voor Resie fotografeerde ik een love en dierenfotoshoot in één. We maakten vrolijke foto’s van het stel samen, van de hond alleen en natuurlijk met z’n allen. Het was een prachtig gezicht zo aan het water.

Een webshop wilde graag het assortiment gefotografeerd hebben. Van schroevendraaiers tot de allerkleinste schroefjes. Er was even geduld voor nodig, maar het is gelukt.

In Heerlen wilde een bedrijf graag zakelijke portretten van de werknemers. Tof dat ze mij kozen uit al die fotografen! Dus hop, tas inpakken en gaan.

Ook vond de eerste bruiloft sinds de coronatijd plaats. We maakten foto’s op het bruggetje in het Kronenburgerpark in Nijmegen. De zon scheen en de sfeer was heel relaxt. We waren pas net begonnen toen de bruidegom het boeket op de grond wilde leggen, maar op dat moment gebeurde er echt iets ONWERKELIJK. Zijn ring gleed van zijn vinger, tussen de spijlen van de brug door, zo het water in. PLONS! Oh hemel, wat nu? Ik probeerde het bruidspaar op te vrolijken met de gedachte dat ze dit hun leven lang niet meer zouden vergeten en in het bejaardenhuis nog tegen elkaar zouden vertellen. Gelukkig konden ze erom lachen en hebben we alsnog een mooie fotoshoot gehad!

fotograaf sharon willems studio brabant

April en mei 2020

Sinds juni 2015 maak ik elke maand een overzicht van de fotoshoots die ik die maand mocht maken. Dit overzicht maak ik door middel van een collage en de bijbehorende verhalen achter de fotoshoot. En dit is de eerste keer dat er geen maandoverzicht is. Deze maanden geen vrolijke familiefotoshoots, geen bruiloften, geen zakelijke reportages, alles ligt helemaal stil vanwege corona. Mijn medeleven gaat uit naar de mensen in de vreselijkste situaties: een dierbare moeten verliezen, niet bij je dierbaren kunnen zijn en de ouderen die zich zo alleen voelen. Maar ook naar de ondernemers die het hoofd niet boven water kunnen houden. Hopelijk komt het goed allemaal.

Uit elke negatieve situatie probeer ik iets moois te halen. Nu voel ik de tijd en de rust om oude projecten op te pakken. Inspiratie die ik in mijn hoofd heb tot een product te maken. Dingen waar ik nooit tijd voor maakte, kan ik nu allemaal gaan doen. Daarnaast pak ik mijn momenten om tot rust te komen, zodat als straks de fotostudio weer open kan, ik met volle enthousiasme en fijne energie weer mooie beelden voor iedereen kan maken. Voor nu, blijf gezond allemaal!

Maart 2020
Professionele fotostudio fotograaf

De afgelopen maand begon met een newbornshoot van Kim in haar huis. Kim had in januari al een zwangerschapsshoot gedaan bij mij. Leuk dat ik de vrouwen leer kennen met een mooie, dikke buik en als ik ze dan weer zie dat ze een kleintje in hun armen hebben! Deze newborn verliep perfect. Haar dochtertje had de ogen open en was lekker rustig. Ik kon alle foto’s maken die ik in mijn hoofd had en precies toen ik wilde zeggen dat de serie compleet was, gaf de kleine aan dat het genoeg was.

Ook de 6 weken oude zoon van Mandy mocht ik vastleggen. In eerste instantie hadden ze er niet aan gedacht om een newborn shoot te doen, maar nu wilde ze toch wel heel graag een mooie herinnering hebben. Ik ben er meteen heen gegaan om de kleine details vast te leggen.

Albert en zijn familie kwam gezellig langs in de fotostudio. Het was een drukke bende. De kleinkinderen waren aan het rennen en dansen in de studio. Ze schaterden het uit van het lachen, een perfect moment voor een foto! Ik heb leuke spontane foto’s gemaakt, waar je dus goed kunt zien hoeveel pret de kinderen hebben. En als de kinderen veel plezier hebben, hebben de volwassenen dat ook!  je zag goed dat de kinderen erg veel pret hadden. Ook van de ouders van de kinderen zijn foto’s gemaakt en zij hadden ook erg veel pret samen.

Ik had deze maand ook een zwangerschapsshoot van Frank en Linda. Leuk, want eerder mocht ik de bruiloft fotograferen. De hondjes Joop en Joep waren er toen ook bij. Ze hadden echt geluk, dit was namelijk het eerste weekend van het jaar dat het zo lekker weer was! We konden dus lekker naar buiten. De zon scheen prachtig door de bomen en de hondjes bleven maar rondrennen door het zand. Het leek door de zon wel zomer en het voelde alsof we op het strand waren. Lekker!

Ook Leonie had geluk dat ze op die datum een zwangerschapsshoot had geboekt, want ook zij had dat prachtige weer die dag! De sfeer was erg relaxed tijdens de shoot we hebben lekker gewandeld door het bos. Tijdens het wandelen heb ik de foto’s gemaakt. Zo voelt het niet alsof je moet poseren en gaat alles vanzelf.

Van de zandvlakte gaan we weer terug naar de studio, want daar liggen verschillende producten op mij te wachten. Van kledingstukken tot beveiligingscamera’s en lampen. Deze producten kosten veel tijd om te fotograferen, maar ook om na te bewerken. De foto’s zijn belangrijk, want zo krijgt de bezoeker van de webshop een duidelijk beeld over het uiterlijk en de functies van het product. Het licht en de positie zijn belangrijk en ieder detail doet er toe.

Regelmatig verzorg ik bedrijfsfotografie en maak ik portretfoto’s van het personeel. Bij deze portretfoto’s is het belangrijk dat het licht, de compositie en de stijl hetzelfde is. Zo vormden de foto’s een mooi geheel en kun je niet zien welke foto later is gemaakt en toegevoegd is.

Sinds deze maand is er bij Kwaaijongens ook een nieuwe collega bijgekomen: Lisa! Zij is de nieuwe copywrighter in het team. Om haar voor te stellen heb ik een portretfoto van haar gemaakt. Ook hier geldt: in dezelfde stijl als de andere teamleden.

De tweede helft van maart loopt helaas niet zoals gepland. Ik moet, net zoals heel veel andere zpp’ers, mijn bedrijf de komende tijd sluiten. Het is voor iedereen een verschrikkelijke tijd en we staan met z’n allen machteloos. Ik wil iedereen veel sterkte wensen. Laten we lief zijn voor elkaar en er het beste van maken.

Fotograaf met studio portfolio

Februari 2020
portfolio fotograaf sharon zeeland

Deze maand begon met een geregistreerd partnerschap van Anne & Bart. Na een intieme ceremonie, genoten we van het zonnetje in het Kronenburgpark tijdens de fotoshoot. Want ja, als je toch met z’n allen samen bent is het mooi om dat meteen vast te leggen zodat je een herinnering hebt!

Iets wat elke maand terug komt is kleding voor webshops. Deze maand waren het veel winterkleding en jassen. Dit moet allemaal snel gefotografeerd worden, zodat het direct online geplaatst kan worden.

Naast de kleding had ik ook Charissa met de broer/zussen en de hond in de studio. Wat een pret had de familie tijdens de fotoshoot. En de stoere hond deed het erg goed! Met het eindresultaat gaan ze hun moeder verrassen. Heel lief!

Ook Sanne met haar familie kwam langs. Leuk hoe je zo oude bekenden weer ziet. Wij hebben met elkaar op school gegeten en sinds die tijd niet meer gezien. Leuk dat zij juist mij kiezen als fotograaf.

In februari mocht ik de bruiloft van Iris en haar mand fotograferen. Een bruiloft is altijd bijzonder, maar deze had dat nog net een beetje extra. Ze trouwden namelijk voor de tweede keer, met elkaar!! Er werd terug geblikt, genoten van het moment en vooruit gekeken. Ik mocht deze prachtige dag vastleggen.

En van het fotograferen van bruiloften gaan we naar het fotograferen van baby’s. Deze ene na de andere baby mocht ik fotograferen. Onder andere Marle kwam samen met haar man en hun pasgeboren kindje naar de fotostudio. De kleine deed het heel erg goed. Ik had het lekker warm gemaakt en ze kon lekker slapen in een zachte deken. Extra leuk, Marle had de fotoshoot van Karlijn gekregen die laatst ook bij mij een newbornshoot had gedaan. Hoe leuk is dat?

Tot slot maakte ik foto’s voor een magazine. Zelfs na 10 jaar blijf het mooi om jouw foto’s uiteindelijk in het blad te zien staan.

fotograaf brabant sharon willems

Januari 2020
Fotograaf Portfolio 2020 januari

Na een fantastische reis door Vietnam en Taiwan kom ik met frisse energie en veel nieuwe indrukken weer thuis. Na even rustig aan gedaan te hebben kan ik niet wachten om weer aan de slag te gaan. De eerste opdracht: ballonnen. Honderden! Echt de HELE studio lag vol. Wat een feest! Allereerst heb ik een serie gemaakt van de individuele ballonnen die gefotografeerd moesten worden en vervolgens van de ballonnenbogen in zijn geheel. Twee volle dagen fotografie en de rest van de week nabewerken. Jep, na het eind kon ik geen ballon meer zien!

Een oud stagiaire kwam een dag langs om mijn werkzaamheden als fotograaf vast te leggen in een vlog. Voor diegene die vaker mijn maandoverzicht lezen die weten dat dat elke maand weer anders is. Ik ben wel blij dat ik verder áchter de camera sta in plaats van er voor.

Deze maand stond er ook weer een newbornshoot op de planning. Ties lag lekker te slapen op een warme zachte deken. Lekker ontspannen in de studio. Hier hebben we alle ruimte, het juiste licht en het is lekker warm. Ook de kleine van Sander en Diana fotografeerde ik. Leuk om het stel weer terug te zien, eerder heb ik namelijk hun bruiloft gefotografeerd.

Over bruiloften gesproken: in januari mocht ik ook weer aanstaande bruidsparen ontmoeten om kennis te maken. De eerste bruiloften staan alweer gepland, super leuk!

Ook kreeg ik twee prachtige chihuahua’s in de studio. Ze kwamen helemaal vanuit Amsterdam naar Zeeand gereisd. De shoot ging super goed er was een hele relaxte sfeer. Om in het thema te blijven: voor een webshop fotografeerde ik hondenhalsbanden. Ook kwam er een 3 meter hoge teddy beer in de studio langs. Ik maakte daar foto’s van voor op de website en sfeerfoto’s met een model voor diverse advertenties.

De zwangerschapsshoot van Kim was ook leuk. Wij hebben een mooie serie gemaakt met veel variatie in licht en kleuren.

Deze maand heb ik ook nog wat diverse bedrijfsshoots gehad. Ik vind het zo leuk om op alle verschillende bedrijven een kijkje achter de schermen te nemen en de ondernemer trots in beeld vast te leggen.

Caroline neemt na half jaar stage gelopen te hebben bij mij weer afscheid. Ze heeft ontzettend veel geleerd en loopt met een dosis kennis en zelfvertrouwen naar buiten. Tof dat ik daaraan mocht bijdragen!

En toen was de eerste maand van 2020 alweer voorbij. Benieuwd wat februari gaat brengen.

Fotograaf Portfolio SharonWillems 2020 januari